Mutluluk nedir?Bizler nasıl mutlu oluruz?Kimimiz güzel bir şarkıyla,kimimiz küçük içten bir gülümsemeyle, kimimizde zor bir anımızda bize uzanan o şefkatli eller sayesinde mutlu oluruz.Aslında düşündükçe bu sayı artar.Yazmakla sınırlandıramayız mutluluğu:) Yani demek istiyorum ki her insanın mutluluğa bakış açısı farklıdır.Bazısı için bir ev dolusu paradır mutluluk bazısı içinde çimene uzanıp çığlık çığlığa özgürce şarkı söylemektir.Diğer bir deyişle de zihniyet farklılığıdır. :) :) Aman her neyse ne sonuçta mutlu olmalıyız zaman çok çabuk geçiyor.En saçma sebepten dolayı bile mutlu olan kahkahalar atan çok insan gördüm. :) :) Şimdi diyosunuz ki bu kız da çok konuştu.O zaman son olarak diyorum ki bu dünyada herşeyi kafanıza takmayın, mutlu olun olmayı deneyin.Unutmayın küçük bir gülüş herşeyi değiştirir. :) :) Mutlu, akşamlar dilerim :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder