26 Ağustos 2012 Pazar

MERLİN :)

Kadının gözlerinden çok korkuyorummmm :D :D Ama rengi bi başka :)



Yapma Arthur yapma :( :( :(

Merlin dizisini babam sayesinde tesadüfen seyrettim.Böyle güzel birşey olamaz arkadaşlar.Sanki Merlin ve Arthur beni büyüledi.Bütün sezonlarının bitirdim.Dizide en çok hoşuma giden şey ise Arthur :) :) ve Merlin'in ona laf atması.Senaryoyu kim yazdıysa süper yazmış onu tebrik ediyorum.Arthur ile Merlin'in çekişmeleri olmazsa dizi çok sıkıcı olurdu.:)Değil mi?Yani bence öyle... :)Kesinlikle seyretmelisiniz.Ve ben her zaman olduğu gibi diziyi tek başıma seyretmedim.Arkadaşım Ezgiye de bulaştırdım. :) İyikide bulaştırmışım.Şimdide başka dizilere bulaştırıcam...Aaaa şimdi hep Merlinden bahsetmekte olmaz yani dizinin iyi saf çirkin baş rol oyuncusu Gwen ,kötü,hırslı,çekici,güzel Morgana var :) Kötü mötü ama favorim Morgana :D :D Artık Gwen'i neden sevmediğimi sorarsanız sormayın zaten tahmin etmişsinizdir.... :D :D Haaa bu arada 4.sezon bitti.Vee nihayet 5.Sezon çekimleri başladı. 5. Sezon'un yayın tarihi 29 Eylül. Ama tabiki BBC yayın tarihi. :) İlgililere duyurlurr... 

  ŞİMDİDE FRAGMAN YÜKLÜYORUM iyi seyirler... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder