Gossip girl’in blair ‘i beyaz şıklığı ve zerafetini gösteriyor.Beyaz kızımızda çok şık durmuş.
Krem-siyah gömlek ve altına hafif balon etek çok şık durur.helede blair gibi kız taşırsa….
Serena ‘nın bluzuna bayıldım.Tam benim tarzım.Blair’ın ise bir tek çantasını sevmedim onun dışında herşeyi çok şık.
Serena’nıin mavi elbisesi bir insana bu kadar mı yakışır.Blair ise tam bir soylu gibi giyinmiş ikisine de benden tam not!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder