28 Ağustos 2012 Salı

MUTLULUK :)


Zihniyet farklıdır demiştim :D :D :D ahahahah :D



ONUN İÇİN MUTLULUK

Mutluluk nedir? Bizler nasıl mutlu oluruz?Kimimiz güzel bir şarkıyla,kimimiz küçük içten bir gülümsemeyle, kimimizde zor bir anımızda bize uzanan o şefkatli eller sayesinde mutlu oluruz.Aslında düşündükçe bu sayı artar.Yazmakla sınırlandıramayız mutluluğu:) Yani demek istiyorum ki her insanın mutluluğa bakış açısı farklıdır.Bazısı için bir ev dolusu paradır mutluluk bazısı içinde çimene uzanıp çığlık çığlığa özgürce şarkı söylemektir.Diğer bir deyişle de  zihniyet farklılığıdır. :) :) Aman her neyse ne sonuçta mutlu olmalıyız zaman çok çabuk geçiyor.En saçma sebepten dolayı bile mutlu olan kahkahalar atan çok insan gördüm. :) :) Şimdi diyosunuz ki bu kız da çok konuştu.O zaman son olarak diyorum ki bu dünyada herşeyi kafanıza takmayın, mutlu olun olmayı deneyin.Unutmayın küçük bir gülüş herşeyi değiştirir. :) :) Mutlu, akşamlar dilerim :) 

27 Ağustos 2012 Pazartesi

GÜZEL TOPUZ MODELLERİNE GEL :)

Merhaba Sevgili okurlar
  

Bugün  çok düşündüm ne yazsam ne yazsam diye açtım   sevdiğim bir müzik  ne yazacağımı   buldum.Dedim ki kendime Gamze sen en çok neyden şikayetçisin tatlım?Saçlarından,saçına şekil verememekten, saçlarımın kıvırcık  olmasından,buna bağlı olarak her modelin yapılamaması sorunundan :) :) İşte ben bunu düşündükten sonra araştırdım bana topuz çok güzel olur şimdi sizinde evde yapabileceğiniz topuz modellerini  göstereceğim :) İster evde oturup ders çalışırken , ister bakkala çakkala giderken istersenizde arkadaşınızla güzel bir vakit geçirirken, isterseniz özel bir davete giderken bu modelleri kullanın. Seçim sizin aşağıda çeşit çeşit fotoğraf var.Yani  ben denedim bile. :) Çok güzelllerr :( Yeppudaaa :D 




ÖZEL BİR DAVET İÇİN :)

Koreli kızların ve benim en çok tercih ettiğim topuz modeli denemenizde fayda var ;)

Bu topuz çok tatlıı okula giderken kesinlikle yapıcammm :)

       Veee şimdi bir donut topuz nasıl yapılır? Youtube'da buldum onun sizinle paylaşıcam :) :)   


                  SON OLARAK BİR ŞARKIYLA SONLANDIRAYIM DİYORUM  UMARIM BU CAPCANLI ŞARKI SİZE MUTLULUK, HEYECAN,SEVİNÇ VERİR. :) İYİ GÜNLER..

26 Ağustos 2012 Pazar

İn-Out

Abartı saç modeleri  OUT

Salaş saç modeleri İN

Derin göğüs dekoltesi OUT

Göğüs dekoltesiz sade yırtmaç  İN

Fazla taş detaylı  ayakkabılar OUT

Stiletto ayakkabılar İN

MERLİN :)

Kadının gözlerinden çok korkuyorummmm :D :D Ama rengi bi başka :)



Yapma Arthur yapma :( :( :(

Merlin dizisini babam sayesinde tesadüfen seyrettim.Böyle güzel birşey olamaz arkadaşlar.Sanki Merlin ve Arthur beni büyüledi.Bütün sezonlarının bitirdim.Dizide en çok hoşuma giden şey ise Arthur :) :) ve Merlin'in ona laf atması.Senaryoyu kim yazdıysa süper yazmış onu tebrik ediyorum.Arthur ile Merlin'in çekişmeleri olmazsa dizi çok sıkıcı olurdu.:)Değil mi?Yani bence öyle... :)Kesinlikle seyretmelisiniz.Ve ben her zaman olduğu gibi diziyi tek başıma seyretmedim.Arkadaşım Ezgiye de bulaştırdım. :) İyikide bulaştırmışım.Şimdide başka dizilere bulaştırıcam...Aaaa şimdi hep Merlinden bahsetmekte olmaz yani dizinin iyi saf çirkin baş rol oyuncusu Gwen ,kötü,hırslı,çekici,güzel Morgana var :) Kötü mötü ama favorim Morgana :D :D Artık Gwen'i neden sevmediğimi sorarsanız sormayın zaten tahmin etmişsinizdir.... :D :D Haaa bu arada 4.sezon bitti.Vee nihayet 5.Sezon çekimleri başladı. 5. Sezon'un yayın tarihi 29 Eylül. Ama tabiki BBC yayın tarihi. :) İlgililere duyurlurr... 

  ŞİMDİDE FRAGMAN YÜKLÜYORUM iyi seyirler... :)

Muhteşem kadın Kate……


Muhteşem kadın, taze anne Kate Hudson..Üstündeki işlemeler çok şık durmuş.Taşıyanda Kate Hudson olunca bir farklı güzel duruyor.Kate yeni doğum yaptığını hiç  belli ediyor mu?

Siyah zarif elbisesi ile modadan ne kadar anladığını gösteriyor.

Çılgın,şeker kız havası veren saçları güzel elbisesi ile ne tatlı değil mi ?

Hamile modasındada şıklığın temsili Kate….

Bir Erkek 10 Günde Nasıl Kaybedilir? filminden

Beyazın en yakıştığı kadın (Gelinlerin Savaşı filminden)

Lafa gerek yok ki!

Doğuştan ünlüler

Bu senenin doğuştan ünlüleri ve anne-babaları

Tuğba Büyüküstün-Onur Saylak ‘ın kızları Toprak –Maya Saylak  19 Ocak 2012’de dünyaya geldi.

Çağla Şikel-Emre Altuğ ikinci oğularının adını Uzay koydular.Uzay 1 MART 2012’de dünyaya geldi.

Ahu Yağtu-Cem Yılmaz çiftinin ilk bebekleri Kemal 1 AĞUSTOS 2012’de dünyaya geldi
.
Mehmet Suavi Saygan-Gönül Saygan  1 AĞUSTOS’DA SUADA’larına kavuştu.

Mustafa-Emina Sandal çifti yavuz ismini verdikleri oğlu 21 ŞUBAT 2012’de doğdu.

25 Ağustos 2012 Cumartesi

Dedikodu Şıklığı

Gossip girl’in blair ‘i beyaz şıklığı ve zerafetini gösteriyor.Beyaz kızımızda çok şık durmuş.

Krem-siyah gömlek ve altına hafif balon etek çok şık durur.helede blair gibi kız taşırsa….

Serena ‘nın bluzuna bayıldım.Tam benim tarzım.Blair’ın ise bir tek çantasını sevmedim onun dışında herşeyi çok şık.

Serena’nıin  mavi elbisesi bir insana bu kadar mı yakışır.Blair  ise tam bir soylu gibi giyinmiş ikisine de benden tam not!

ÜNLÜLERİN GERÇEK YAŞLARI

HÜLYA AVŞAR 49
GÖKHAN ÖZEN 33
AJDA  PEKKAN 67
KIVANÇ TATLITUĞ 29
GÜLBEN ERGEN 40
SİBEL CAN 42
MURAT DALKILIÇ 29
MUSTAFA SANDAL 42
ONUR ŞAN 31
EMEL SAYIN 67
RAFET EL ROMAN 44

mynet'ten yardım alınmıştır.

ünlülerin boyu

 

Sinem kobal  1.69  boyunda.

Nil karaibrahimgil 1.55 boyunda

Ferhat göçer 1.71 boyunda

sultanımız türkan şoray 1.69 boyunda

süperstar Ajda Pekkan 1.65 boyunda

özgür çevik 1.82

Sibel can 1.65

Çağla Şikel 1.82 boyunda

Serhan yavaş 1.90

Acun Ilıcalı 1.82

tolgahan sayışman 1.83

Alacakaranlık Kızları Şıklığı İle göz Kamaştırıyor

 

Alacakaranlığın başrol oyuncusu Kristen Steward hem güzeliği hemde şıklığı ile göz kamaştırıyor.Beyaz elbisesi ile zarifliği yansıtan Kristen'e bu renk gerçekten çok yakışmış.aynı renk stilletto ayakkabıları yerinde makyajı ve saçı ile saçı ile bizden tam puan aldı.

Mankenlere taş çıkartıyor kızımız.

 

Kızımız hem cool hemde şık olunabileceğini gösterdi bize.derin bacak dekoltesinin ona çok  yakışmış.

Alacakaranlığın Alice ‘si  ne kadar da şık öyle değilmi renk uyumu süper.

Alice şık olduğu kadar güzel de……