![]() |
| Zihniyet farklıdır demiştim :D :D :D ahahahah :D |
![]() |
| ONUN İÇİN MUTLULUK |
![]() |
| Zihniyet farklıdır demiştim :D :D :D ahahahah :D |
![]() |
| ONUN İÇİN MUTLULUK |
![]() |
| ÖZEL BİR DAVET İÇİN :) |
![]() |
| Koreli kızların ve benim en çok tercih ettiğim topuz modeli denemenizde fayda var ;) |
![]() |
| Bu topuz çok tatlıı okula giderken kesinlikle yapıcammm :) |
Abartı saç modeleri OUT
Salaş saç modeleri İN
Derin göğüs dekoltesi OUT
Göğüs dekoltesiz sade yırtmaç İN
Fazla taş detaylı ayakkabılar OUT
Stiletto ayakkabılar İN
![]() |
| Kadının gözlerinden çok korkuyorummmm :D :D Ama rengi bi başka :) |
![]() |
| Yapma Arthur yapma :( :( :( |


Gossip girl’in blair ‘i beyaz şıklığı ve zerafetini gösteriyor.Beyaz kızımızda çok şık durmuş.
Krem-siyah gömlek ve altına hafif balon etek çok şık durur.helede blair gibi kız taşırsa….
Serena ‘nın bluzuna bayıldım.Tam benim tarzım.Blair’ın ise bir tek çantasını sevmedim onun dışında herşeyi çok şık.
Serena’nıin mavi elbisesi bir insana bu kadar mı yakışır.Blair ise tam bir soylu gibi giyinmiş ikisine de benden tam not!
| HÜLYA AVŞAR | 49 |
| GÖKHAN ÖZEN | 33 |
| AJDA PEKKAN | 67 |
| KIVANÇ TATLITUĞ | 29 |
| GÜLBEN ERGEN | 40 |
| SİBEL CAN | 42 |
| MURAT DALKILIÇ | 29 |
| MUSTAFA SANDAL | 42 |
| ONUR ŞAN | 31 |
| EMEL SAYIN | 67 |
| RAFET EL ROMAN | 44 |
mynet'ten yardım alınmıştır.
Sinem kobal 1.69 boyunda.
Nil karaibrahimgil 1.55 boyunda
Ferhat göçer 1.71 boyunda
sultanımız türkan şoray 1.69 boyunda

süperstar Ajda Pekkan 1.65 boyunda
özgür çevik 1.82
Sibel can 1.65
Çağla Şikel 1.82 boyunda
Serhan yavaş 1.90
Acun Ilıcalı 1.82
tolgahan sayışman 1.83

Alacakaranlığın başrol oyuncusu Kristen Steward hem güzeliği hemde şıklığı ile göz kamaştırıyor.Beyaz elbisesi ile zarifliği yansıtan Kristen'e bu renk gerçekten çok yakışmış.aynı renk stilletto ayakkabıları yerinde makyajı ve saçı ile saçı ile bizden tam puan aldı.
Mankenlere taş çıkartıyor kızımız.
Kızımız hem cool hemde şık olunabileceğini gösterdi bize.derin bacak dekoltesinin ona çok yakışmış.

Alacakaranlığın Alice ‘si ne kadar da şık öyle değilmi renk uyumu süper.
Alice şık olduğu kadar güzel de……