Merhaba Sevgili okurlar
Bugün çok düşündüm ne yazsam ne yazsam diye açtım sevdiğim bir müzik ne yazacağımı buldum.Dedim ki kendime Gamze sen en çok neyden şikayetçisin tatlım?Saçlarından,saçına şekil verememekten, saçlarımın kıvırcık olmasından,buna bağlı olarak her modelin yapılamaması sorunundan :) :) İşte ben bunu düşündükten sonra araştırdım bana topuz çok güzel olur şimdi sizinde evde yapabileceğiniz topuz modellerini göstereceğim :) İster evde oturup ders çalışırken , ister bakkala çakkala giderken istersenizde arkadaşınızla güzel bir vakit geçirirken, isterseniz özel bir davete giderken bu modelleri kullanın. Seçim sizin aşağıda çeşit çeşit fotoğraf var.Yani ben denedim bile. :) Çok güzelllerr :( Yeppudaaa :D
![]() |
| ÖZEL BİR DAVET İÇİN :) |
![]() |
| Koreli kızların ve benim en çok tercih ettiğim topuz modeli denemenizde fayda var ;) |
![]() |
| Bu topuz çok tatlıı okula giderken kesinlikle yapıcammm :) |





Hiç yorum yok:
Yorum Gönder